lauantai 4. helmikuuta 2017

KUVAT MIETITYTTÄÄ

Heissan! Olen tässä nyt viimeisen tunnin aikana editoinut kuvia, jotka otin viime sunnuntaina. Lähinnä olen pohtinut sitä, voinko julkaista nämä kuvat. Miksi? Sivun oikeassa laidassa lukee, että yksi suurimpia intohimojani on valokuvaus. Ja oikeastaan tämä ei ole ainoa kerta, kun pohdin tätä asiaa. Siis sitä, että voinko julkaista kuvia, jossa ei näy oma naamani. 

Olen ainakin muutamaan kertaan maininnut teille valokuvausblogin perustamisesta, mutten ole koskaan ollut täysin varma asiasta. Siitä tuleeko mulle niin paljon kuvia, että niitä varten pitäisi oma blogi tehdä? Sitä, että riittäisikö mun aika myös valokuvausblogin kirjoittamiseen?

Toisaalta Nanaattisarvi- blogi on lifestyleblogi. Haluan kertoa teille elämästäni ja näyttää minkälaista se on. Noh, tällä hetkellä elämäni on valokuvausta, koulua, kavereita ja blogia. 

En yleensä mieti tälläisiä asioita, mutta tätä rupesin miettimään jotenkin todella paljon. 

Olkoon! Miksi en voisi julkaista valokuvia, jossa ei näy naamaani?

lahti 10

Kyseessä on siis Lahdessa oleva rakennus. Olen aina luullut tätä kirkoksi, mutta lähemmäs mentäessä huomasin tämän olevankin ilmeisesti kaupungintalo tai niin ainakin seinällä luki! :-D

En oikein tiedä mikä tässä rakennuksessa kiehtoo, mutta mun on pakko päästä ottamaan tuolla asukuvat edes kerran!

lahti 5

Huomasin juuri etten ole postannut ollenkaan tällä viikolla. Toki harmittaa aika paljon, mutta oon ollut älyttömän väsynyt koko viikon. Väsymyksestä huolimatta mulla on aika hyvä fiilis tällä hetkellä. Olen päässyt valokuvaamaan (jossei se ole vielä tullut selväksi), olen aloittanut uuden netflix-sarjan! sekä olen hakenut kesätöitä. Oli tarkoitus hakea jo tammikuussa, mutta vihdoin sain senkin tehtyä.

lahti 1

Itseasiassa hauskaa jakaa teille kuvia joissa ei aina näy se oma naama. Joten haluankin kysyä teidän mielipidettä, voinko jatkossa tehdä teille postauksia, jossa jaan pelkästään kuvia? 

Muuten vuoden 2017 ensimmäinen kuukausi on taputeltu ja nyt helmikuussa aukeaa yhteishakukin! Ja vihdoin ja viimein mun suunnitelmat ovat varmat eikä ole minkäänlaista stressiä. Onneksi!

Mutta tässä teille nopea postaus, ei mikään mallisuoritus, mutta halusin kuitenkin kertoa teille olevani hengissä ja jakaa muutamat kuvat! 

<3 Jenni

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Mun mielestä voit ihan hyvin julkaista ottamisia valokuvia! Oot hyvä valokuvaamaan ja kiva nähdä välillä muitakin postauksia! :) Ihanaa kevättä! <3 Minne haet yhteishaussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja samoin sulle! <3 Aion hakea lähihoitajaksi! :)

      Poista