perjantai 27. tammikuuta 2017

EPÄONNISTUNEET ASUKUVAT

Ihan pakko sanoa tämän postauksen alkuun, että mua jännittää samaan aikaan todella paljon tämän postaksen teko, mutta toisaalta haluan päästä äkkiä näyttämään teille, että suurin osa ottamistani asukuvista ovat aivan järkyttäviä. 

pilalle

 "Silmät kiinni" 

Tämä taitaa olla sellainen joka tapahtuu, joka ikinen kerta. Valoitus sekä kuvakulma olisit miltein täydellisiä, mutta sitten tulee tämä piru. Että mua ottaa päähän tämän tapahtuminen.

pilallle 2

"tässä mä hymyilen oikein kauniisti"

Mulla käy todella usein tuolla tavalla. Oletan, että kuvaa ottaessa mulla on hieno hymy - mutta no ei kai sitten.. :D

pilalle 3

"Eveliina, eiks tää ookki hyvä kuva?"

En voi kommentoida tätä kuvaa. Mulle tulee tästä mieleen erittäin hauska kuvaussessio.

pilalle 4

"Eveliina, sain täydellisen idean" 

Aivan varmasti sait. Ainakin siltä näytät tuossa.. 

pilalle 5

"Tämä näyttää varmasti kivalta kamerassa"

Tai sitten ei. Tämä kuva otettiin kovien pakkasten aikaan ja muistain vain, että mulla oli kauhean kylmä. 

Vaikka aina kuvat eivät onnistu, niin melkein jokaisen kuvaussession aikana on tapahtunut jotain hauskaa mikä on jäänyt mieleen. 

<3 J

2 kommenttia:

  1. Haha, nää postaukset on ihan parhaita! :-D Oon ihan samaa mieltä siitä, että jokaisen kuvaussession aikana tapahtuu aina jotain hauskaa, vaikkei kuvat aina olis 100% onnistuneita! :)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ei ollut edes niitä pahimpia kuvia! :D Tykkään itsekkin lukea ihan sikana näitä! :D

      Poista