sunnuntai 15. tammikuuta 2017

TAAS HELSINGISSÄ

Heipss! Olin ystäväni Eveliinan kanssa eilen Helsingissä jo toisen kerran kuukauden sisään. Voi kuulostaa monesta joiden on helppo päästä pääkaupunkiseudulle todella hassulta, mutta oli todella ihana päästä hetkeksi pois Riihimäen maisemista. 

helsinki 2

hesa 3


Meillä oli selkeä tavoite Eveliinan kanssa - ottaa kuvia ja shoppailla. Molemissa onnistuttiin sillä sain varmaan elämäni parhaimmat asukuvat ja löysin täydellisen bomber- takin Olen niin onnellinen, että vihdoin löysin sopivan bomberin ja vieläpä edullisesti. Tämä kyseinen takki tulee näkymään varmasti täällä blogin puolella useampaan otteeseen ja taidan siitä ihan oman postauksen kirjoittaa, ihan vaan koska olen niin rakastunut siihen!

helsinki 3

Myös tämä sisäpiha kauppatorin lähellä oli ihana. Mulle tuli todella hyvä fiilis, onnistuneen reissun takia. Kuvat, ostokset ja seura oli parasta! Tuntuu todella hassulta sanoa, mutta tämä päivä nosti mun blogimotivaatiota entistä enemmän. En tiedä johtuuko se onnistuneista kuvista vai mistä, mutta pääasia että kyseinen reissu onnistui!

hesa 5


helsinki 4

hesa 2

Nyt päästän teidät nauttimaan sunnuntaista ja lähden luistelemaan! 

<3 Jenni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti