sunnuntai 22. tammikuuta 2017

KEVÄÄN TO DO LIST

Heippa! Ajattelin tänään kertoa teille hieman mun kevään suunnitelmista. Tätä voisi kai kutsua kevään to do listaksi? 

Päätös siitä minne haen yhteishaussa. Tämä on tällä hetkellä aika ajankohtainen aihe, koska haku avautuu tasan kuukauden päästä. Tällä hetkellä mulla on kaksi alaa joiden välillä mietin. Onneksi rupeaa kaikki pikkuhiljaa hahmottumaan.

Lue neljä kirjaa maaliskuuhun mennessä. Mulla tulee välillä kausia jolloin luen todella paljon kirjoja. Nyt kuitenkin lukufiilis on ollut aika pitkään kadoksissa. Sain joululahjaksi Cheekin Musta Lammas kirjan jota olen aina silloin tällöin lukenut. 

Hae kesätöitä. Viime vuonna hain kesätöitä kaikkialta, mutta mistään en kuitenkaan saanut. Toivotaan, että tänä vuonna saisin edes jostain paikan.

Täydellisen huulipunan löytäminen. Olen teille muutaman kerran kertonutkin, että olen lähiaikoina alkanut käyttämään kauheasti huulipunia. Tällä hetkellä multa löytyy vain kylmä punainen ja ruusunpunainen -pinkki? huulipuna. Kumpaankaan väriin en ole täysin tyytyväinen, mutta etsintä jatkuu.

001

Pyörän renkaan korjaus. Tämä homma on pitänyt tehdä varmaan reilu neljä kuukautta sitten jo mutta en ole saanut vaan yksinkertaisesti sitä aikaiseksi. Ehkä nyt keväällä saisin sen vihdoin kuntoon. 

Elämäntapojen muuttaminen. Taisin teille mainita tästä samasta jo vuoden 2017 to do list- postauksessa mutta hyvä tästä on vielä kerran sanoa. Eli tavoitteenani on parantaa elämänlaatuani. Liikkua, nukkua ja syödä terveellisemmin.

Varaa yksi päivä pelkästään valokuvaamiselle. Lähde ystävän kanssa toiseen kaupunkiin (!!helsinki!!) kuvaamaan. Ei mitään muuta suunnitelmaa samalle päivälle. Tyhjä muistikortti ja hyvä seura  

Etsi uusia inspiroivia blogeja. Yhdessä vaiheessa en tykännyt juuri ollenkaan lukea muiden blogeja. Silloin tällöin saatoin selata, mutta nykyään about ensimmäisenä selaan bloggerin lukulistan läpi  ♥  Jos teillä on vinkata hyviä blogeja niin kertokaa ihmeessä.

005


002

Uusi tapa kuvata asukuvia. Mulla on luottokuvaaja - Eveliina. Olen paljon miettinyt uusia tekniikoita kuvata asukuvia, mutta kuitenkin kerta toisensa jälkeen tulee pysyttyä samassa luottotyylissä.

Toiset korvanreiät. Olen miettinyt todella pitkään rustokorun ottamista sekä toisia korvanreikiä, mutta kumpaakaan en ole uskaltanut ottaa. Korvanreiät eivät edes satu, mutta huh ne tarinat mitä olen kuullut rustokoruista. Ehkä vihdoin saisin hommattua toiset reiät.

Opi hyväksymään se, että aina ei voi onnistua. Tämä on asia jonka jokaisen pitäsi osata ja tietää. Itse olen juurikin sitä tyyppiä joka hermostuu samantien, kun asiat eivät mene niinkuin suunnittelin.

004

007

003

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti