keskiviikko 11. tammikuuta 2017

KESKIVIIKON KUULUMISIA

juupajuu

Heissan ja ihanaa keskiviikkoa jokaiselle! 

Moni minua pidempään seurannut tietää, että käyn työharjoittelu painotteista ysiluokkaa, joka tarkoittaa minulle viittä eri työharjoittelua. Tällä hetkellä takana on kaksi täydellistä harjoittelua, ja edessä olisi uusi kolmas harjoittelu. Kahteen edelliseen harjoitteluun olen mennyt hyvillä mielillä mutta tänään, kun kävin uutta paikkaa kysymässä jäi mulle vähän "outo maku suuhun". Mutta uskon, että saan myös tämän harjoittelun suoritettua. Toivottavasti. 

Ensimmäisessä harjoittelussa olin päiväkodissa 1-3 vuotiaiden kanssa. Toisen harjoittelun suoritin ala-asteella tokaluokkalaisten kanssa. Nyt kolmannen harjoittelun suoritan vilkkaalla kirpputorilla. 

juu

Olin myös töissä kolmisen kuukautta kuntosalilla promoottorina, mutta irtisanouduin toissa päivänä, koska hommasta ei yksinkertaisesti tullut yhtään mitään. Tällä hetkellä mulla on todella tyhjä olo. Olin tottunut heti koulun jälkeen ryntäämään töihin. Lähes koko ajan mulla pyöri mielessä työt. Toisaalta tämä on myös hyvä homma, jotta voin suorittaa koulun kunnialla loppuun ja tuottaa teille aktiivisesti sisältöä. Uskokaa tai älkää, mutta töiden teko on rankkaa ja vie voimat totaalisesti. 

Kerroin teille viime postauksessa vähentäväni energiajuomien juomista ja olen tähän menessä onnistunut todella hyvin. En ole kohta reiluun kahteen viikoon juonut ollenkaan energiajuomia eikä ole oikeastaan tehnyt edes mieli - paitsi tänään.. :D 

Muutenkin uudenvuoden tavoitteeni ovat lähteneet hyvin etenemään. Olen tämän reilu kahden viikon aikana lisännnyt vedenjuontia ja syönyt terveellisemmin. Toki vuosi on vasta ihan alussa, mutta ainakin nyt näyttää todella hyvällä ja olokin kieltämättä on parempi.

lol

Pääosin kaikki on tällä hetkellä hyvin ja olen siitä todella onnellinen ja iloinen!

En ole juuri teille kirjoittelut vaikka olen niin luvannut, mutta yksinkertainen syy on se, että mulla on ollut todella paljon töitä - mutta ei ole enään! 

Nyt kuitenkin aika syödä iltapala ja mennä nukkumaan! <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti