perjantai 6. tammikuuta 2017

VUONNA 2017 AION...

Heips ja tervetuloa vuoden 2017 ensimmäiseen postaukseen! Mulla piti tosiaan avautua uusi blogi, uudella ulkoasulla heti 1.1.2017 klo 12. Noh, nyt mulla on kuitenkin vain uusi ulkoasu (johon en ole muuten täysin tyytyväinen vielä, mutta päivä päivältä paranee. Meinaan jos yhtenä päivänä väsäisin koko ulkoasun kuntoon, niin mä räjähtäisin...) Blogin oli tarkoitus siirtyä uuteen osoitteeseen, jotta saisin kaikki asiat hoidettua yhden sähköpostin kautta, mutta päädyin kuitenkin kirjoittamaan tätä blogia täällä.

Mutta toisiaan ajattelin kertoa teille tänään mitä tavotteita minulla on vuodelle 2017. Rehellinen syy sille miksi en ole moneen vuoteen tehnyt uudenvuodenlupauksia on se, että todennäköisesti ainakin jossain tulen epäonnistumaan. Sen takia on siis parempi luoda vain tavotteita!

03

... Vähennä energiajuomien juomista todella paljon! Tällä hetkellä mulla onkin menossa "tipaton" tammi- ja helmikuu. Kuitenkin vain tämä koskee energiajuomia ;) Ajattelin kertoa teille tästä lisää vähän myöhemmin. 

... Ole aktiviinen blogissa sekä YouTubessa! Ja ylipäätään somessa. Tiedän, että oon melkein joka vuosi luvannut jotain saman tapaista, mutta noh jokaisella kerralla oon epäonnistunut. Nyt kuitenkin oon päättänyt onnistua! Koska vuosi 2017 on mun, blogin ja youtuben vuosi! 

... Paranna elämänlaatuasi! Vähennä herkkujen syöntiä, liiku enemmän sekä nuku paremmin!

... Opettele tekemään itse ruokaa, smootieita yms! Mä en oo koskaan oikeen kuulunut keittiöön, koska olen niin kova sähläämään ja muutenkin ruuan laitto ei vain ole mun juttu :D 

... Käytä enemmän aikaa kuvien editointiin äläkä julkaise mitään mihin et ole tyytyväinen! Juuri postauksen alussa sanoin etten ole täysin tyytyväinen blogin ulkoasuun...

... Käy ainakin kaksilla eri festareilla! Tämä haaste on jo hyvällä mallilla nimittäin sain Tikkuri Festifaaleille lipun joululahjaksi. Lisäksi olen myös harkinnut Summer Uppia tai Weekendiä. 

04

... Paranna ihon kuntoa! Kuten näistäkin kuvista näette mun iho on mennyt taas todella huonoon kuntoon.. Tänä vuonna mä aion saada ihoni pysymään hyvässä kunnossa ja parantumaan. 

... Juo vettä! En oo varmaan koskaan elämässäni juonu "tarpeeksi" vettä. Jos juon niin juon mehua tai maitoa, mutta en vettä. Tämä on tapa josta mun on päästävä eroon. Vesi on janojuoma. 

05

... Käy peruskoulun viimeinen luokka kunnialla loppuun! Mulla on ollut todella pitkään tapana jäädä pois koulusta ihan pienen päänsäryn takia, ja se on kyllä näkynyt numeroissa. 

01

Ennenkaikkea elä päivä kerrallaan. Ota rennosti. Oon kyllästynyt siihen, etten saa asioita hoidettua ja siihen on oikeasti tultava nyt muutosta. Moni teistäkin varmaan tietää sen tunteen kuinka hoitamattomat asiat ahdistavat. 

Tämä vuosi on minun vuosi. Aion kehittyä kirjoittajana, valokuvaajana sekä ihmisenä. 

Tänä vuonna aion panostaa asioihin enkä tehdä mitään nopeasti. 

Haluan pyytää anteeksi, että nuo kuvat ovat kauhean sinertäviä, mutta oon koko päivän taistellut niiden kanssa enkä onnistunut. 

Mutta nyt kuitenkin oikein ihanaa Uutta Vuotta 2017! <3 J


2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, tuo luminen maisema on ihana! Hyvää uutta vuotta sullekin :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista