perjantai 9. joulukuuta 2016

PITKÄSTÄ AIKAA

talvi 10

Olin eilen pitkästä aikaa kuntosalilla ja voin sanoa, että mun olo parani salin jälkeen todella paljon. Tuntui oikeasti siltä, että olin tehnyt jotain. Siitä on todella pitkä aika, kun olen kuntosalilla viimeksi käynyt. En muistanut ennen eilistä sitä ihanaa tunnetta mikä treenin jälkeen tulee. Motivaationi kuntosalia kohtaan nousi yllättävän paljon ja olen tehnyt päätöksen, että alan taas pikku hijaa liikkumaan enemmän ja enemmän ja nostamaan sitä kuntoa, jotta vielä jonain päivänä pääsen sellaiseen kuntoon, että olen siihen itse tyytyväinen ja pystyn nostamaan isompia painoja mitä silloin ennenkuin jäin salilta pois. 

Jotenkin musta tuntuu älyttömän pahalta, koska jätin kuntosalin pois melkeen yli vuodeksi. Tuntuu tavallaan, että se kaikki työ meni ihan hukkaan ja nyt joutuu taas aloittamaan ihan alusta. Muistan myös voineeni henkisesti paljon paremmin, kun kävin kuntosalilla. Sillon mun oli pakko syödä terveellisesti, juoda paljon sekä nukkua tarpeeksi, että jaksan treenata. Nyt kuitenkin oon syönyt todella huonosti, juonut TODELLA huonosti ja nukkuminenkin on ollut todella vaikeaa. Joten toivottavasti tämä liikkunan aloittaminen nyt parantaisi asioita paljon ja pääsisin taas siihen normaaliin terveelliseen elämään mitä elin noin 10 kuukautta sitten. 

talvi 7

Silloin, kun treenasin noin 5-6 kertaa viikkossa läheiset eivät kauheasti tukeneet mua siinä treenamisessa. Mulla oli muutama kaveri, joka mua tsemppasi eteenpäin, mutta muuten oikeastaan kaikki katsoi mun treenamista ihan sivuun. Toki syynä saattoi esimerkiksi olla se, että treenasin todella kovaa ja paljon. Aikaa ei kauheasti jäänyt muille. 

Mulla kuitenkaan treenaaminen ei ole missään vaiheessa ollut sairasta (paitsi silloin kun olin 6 luokalla ja sairastuin syömishäiriöön). Muuten olen täysin pystynyt kontrolloimaan sitä ja AINA jos mulle on tullut pienikin ongelma treenaamisesta niin oon heti puhunut siitä, jotta ei uutta syömishäiriötä edes alkua tulisi. 

talvi 8

En myöskään halua harrastaa fitnestä tai mitään muutakaan sellaista. En halua, että treenaamisestani tulee koskaan sellaista, että joutuisin esimerkiksi jättämään jonkun yökyläreissun vaikka välistä vaan, koska pitää päästä kuntosalille. Ei. 

talvi 6

Hyvää viikonloppua! <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti