
Ollaan käyty ottamassa jo nämä kuvat mitä tässä postauksessa on, pessyt pyykkiä ja kirjoitellut postauksia valmiiksi. Tää on sitä jotain mistä pidän älyttömän paljon. Olen hoitanut paljon asioita tänään, mutta silti paljon on vielä hoitamatta.


Kuitenkin ajattelin tulla nopeasti sanomaan teille heipat ja toivottamaan hyvää itsenäisyyspäivää! Suuntaan tästä nyt kuitenkin laittamaan pyykit kuivumaan ja sitten itsenäisyyspäivä lounaalle ystävien kanssa. Iltaa varten ajattelin käydä ostamassa hieman herkkuja ja katsella linnanjuhlia. Nyt kuitenkin, heippa! Pitäkää hauska päivä. XOXO Jenni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti