tiistai 14. helmikuuta 2017

SUPER KIVA TIISTAI

asukuva 10

asukuva 7

Oikein mahtavaa tiistaita jokaiselle, ainiin ja tietenkin hyvää ystävänpäivää! Olen tässä viime päivinä pähkäillyt ihan kauheasti asioita.  Okei - tuntuu, että pähkäilen ihan koko ajan. On myös tullut pidettyä vähän noh, taukoa, taas. En ole oikeastaan saanut juuri mitään aikaiseksi, koska oon ollut tosi väsynyt aina, kun tulen kotiin. Mutta vihdoin oon saanut ihan uutta energiaa itselleni. Olen nukkunut pitkästä aikaa todella hyvin, joka tietty vaikuttaa sitten mielialaan. Ja tietekin tuo ihana auringonpaiste mitä on viime päivänä ollut extra paljon, paitsi launtaina, kun otettiin nämä kuvat.

asukuva

Oikeastaan pitkästä aikaa menee todella hyvin. Lisäksi tähän uuteen aivan loistavaan energiaani vaikuttaa eilen ostamani viherkasvit. Kyllä, luit oikein. Oon ihan super innoissani niistä ja huoneeni uudesta sisustuksesta. Jollain tavalla naurattaa, koska muutama vuosi takaperin mut sai onnelliseksi ehkä juuri ja juuri uusi puhelin ja nyt olen super onnellinen kasveista. Mitenkäs teillä? Mistä te tulette iloiseksi/onnelliseksi?

asukuva6

Onneksi mulla oli nämä viime viikonlopun asukuvat sillä sain yhtäkkiä kauhean kirjoitusfiiliksen, vaikken "mitään" järkevää saanut aikaan, niin on kiva kertoa pelkkiä kuulumisia. Kerroin teille viime postauksessa, että lähden taas hiihtolomalla mummolleni joten en teille ainakaan ensi viikolle uskalla luvata postauksia! En oikein tiedä mistä kertoisin teille, halusin vain tulla jakamaa teille energiaa ja kuulumisia! Super kivaa viikkoa jokaiselle.

               
         Tämän hetkiset energiabiisini spotifystä:

Drop That Low (When I Dip) - Tujamo

Caribben Rave - W&W

Sunnuntaisin - Janne Orden, Neea

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti