keskiviikko 8. helmikuuta 2017

EN NÄYTÄ ITSELTÄNI

Joskus on hyvä näyttää ei niin omalta itseltään. Ihan niinkuin minä tämän postauksen kuvissa. Siirsin kuvat muistikortilta tietokoneelle ja aloin käymään niitä läpi. Yllätyin. Hämmästyin. Toisaalta, koska näytän ihan erillaiselta kuin yleensä - mietin voinko julkaista näitä kuvia? Kerroin teille tässä postauksessa siitä, etten halua julkaista enään tekstiä tai kuvia joihin en ole täysin tyytyväinen. Puhuko tässä vaiheessa sitten itseni pussiin? Itseasiassa, olen tyytyväinen näihin kuviin, mutta se etten näytä itseltäni niissä, onko se sallittua?


oma

Taisin pohtia samaa asiaa muutama postaus sitten. Jotenkin musta on tullut päivä päivältä tarkempi. Tarkempi asioiden suhteen. En edes täysin tiedä mistä se johtuu. Toisaalta en usko, että siitä olisi jotain suurempaa haittaa, ellei se tarkkuus mene todella yli. Vai mitä olette mieltä?

oma 2

Halusin kuitenkin tulla kertomaan teille tänään mun keskiviikkofiilikset. Tällä hetkellä mulla on tosi hyvä fiilis. Aurinko on paistanut ja ollut muutenki aivan täydellinen ilma - tosin kylmä on vähän ollut :-D. Tehtiin ensimmäinen demokin yhteishausta maanantaina ja vihdoin alkaa tulevaisuus hahmottumaan, joten haluankin kysyä teiltä, että kiinnostaisiko teitä postaus, jossa kertoisin teille hieman minne aijon hakea?  

oma 4

Moni pidempään mua seurannut tietääkin, että mulla on tapana lähteä jokaisella "pidemmällä" lomalla mummolleni Kuopioon. Ja niin käy myös tänä hiihtolomalla. Lähden reissuun 17 päivä ja tulen viikon päästä perjantaina takaisin kotiin. Enkä malta odottaa tätä reissua, vaikka mulla on hyvä fiilis niin kaipaan todellakin irtiottoa arjesta. Ja tämä on täydellinen vaihtoehto sille! :) 

Kuten näette kuvat ovat tietyllä tavalla samanlaisia, mutta en näytä itseltäni yhtään! 

Nyt mun täytyy kuitenkin alkaa liikkumaan töihin! Oikein ihanaa keskiviikko kaikille.

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti