torstai 1. syyskuuta 2016

ELOKUUN SUOSIKIT

Heippa ja oikein ihanaa syyskuun alkua! Tänään on harvinainen päivä sillä julkaisen mun blogihistorian toisen kuukauden suosikit- postausksen. Haluaisin toteuttaa näitä kuukauden suosikit postauksia lähes joka kuukausi, mutta mun suosikit vaihtuu niin harvoin, että sitä on vaikea uskoa. Voisin kuitenkin yrittää ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä tälläisen EDES joka toinen kuukausi. 
                                
06

05

Ensimmäisenä suosikkina on Essencen all about matt - kakkukivipuuteri. Monet puuterit maksavat aivan järkyttävästi, mutta tässä on halpa, mutta todella hyvä puuteri. Löysin omani tokmannilta ja hintaa tällä rakkaudella oli vähän yli kaksi euroa. 

03

04

Essencellä jatketaan! Nimittäin toisena kosmetiikkatuotteena mulla on Essencen mattainen huulipuna sävyssä 16 I AM YOURS! Tämä huulipuna on yksi parhaista mitä olen koskaan omistanut. Olen muutenkin todella huono käyttämään huulipunia, mutta tämä on näkynyt huulilla todella monena päivänä. Tämänkin löysin Tokmannilta ja tällä oli kanssa hintaa vähän päälle kaksi euroa. Todella hyvä ja halpa. Suosittelen ehdottomasti, ja plussaa tuo vielä se, että huulipuna on mattapintainen. 

08

Kolmantena suosikkina mulla on Garnierin SkinActive 3 in 1 tuote. Tykkään itse käyttää tätä eniten kasvonaamiona sillä se puhditaa musta todella hyvin ihon, on hyvä ja helppo käyttää. Joskus tätä tulee käytettyä myös ihon kuorintaan mutta en koskaan käytä tätä ihon puhdistukseen. 

07

Moni tietää, että mulla on siniset hiukset ja olen tämän sävyn ylläpitoon kokennut tämän Biozellin hoitavan sävytteen (NIGHT SKY) todennut parhaaksi. Tällä on helppo sävyttää tukkaa, väri vain päähän ja sillä hyvä. 

02

Tämä kirja on ehkä maailman paras kirja. Kyseessä on siis Michelle Gagnomin kirjoittama kirja Kukaan Ei Kaipaa Sinua. Suositelen kyllä jokaista lukemaan tämän kirjan. Enkä halua spoilata ollenkaan :D.

10

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä mulla on biisisuosikki. Nikke Ankaran - Mona Lisa on kyllä jotain niin ihanaa, etten tiedä edes mitä sanoa. Olen sanaton. Mitä te pidätte tästä biisistä?

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti