perjantai 30. syyskuuta 2016

MIETISKELYÄ

Moikka ja oikein ihanaa perjantai-iltaa! Pitkästä pitkästä aikaa. Kuten olen teille aikaisemminkin kertonut, niin mulla tulee aika ajoin stressiä blogia kohtaan. Pohdin paljon postaustahtia, kuvia, aiheita ja sitä lukeeko näitä kukaan. Mä tiedän etten ole tässä asiassa vielä mikään ammattilainen. Mulla on todella paljon opittavaa. Mä haluan paljon uusia asioita. 

Lähiaikoina olen miettinyt jos loisin tähän rinnalle valokuvausblogin, koska musta on vähän hassua ehkä kertoa kuulumisia jos kuvassa on jonkun toisen ihmisen naama? Vai olenko ainoa? Olen myös miettinyt tässä lähiaikoina paljon miten voisin kehittyä sekä mistä voisin kirjoittaa. 

Mulla on paljon postausideoita jotka voisin toteuttaa, mutta mikä mua estää niitä teille kirjoittamasta? Kuvat. Siis, vaikka mulla olisi ideoita niin mun on todella vaikea lähteä kirjoittamaan mitään postausta jos mulla ei ole kuvia. En halua julkaista postauksia joissa ei ole kuvia. Mutta, vaikka mulla ei ole niihin postauksiin kuvia voin silti kirjoittaa ne valmiiksi. Se on se tapa josta haluan päästä eroon.

Kuten aikaisemmin jo kerroin en ole tässä bloggaamisessa todellakaan ammattilainen. Opin lähes joka päivä jotain uutta. Ja niin mä myös haluan oppia. 

Se mitä tavoitteita mulla on blogia kohtaan onkin asia erikseen. Haluaisin postata teille monta kertaa viikossa, toteuttaa mielenkiintoisia postauksia, haluan jakaa elämäni onnellisia sekä surullisia hetkiä teille. Mulla ei ole niin sanotusti "tavoitteita". Tai no ehkä se, että haluan tuottaa teille tekstiä monta kertaa viikossa. Ja se on myös se mihin aijoin pyrkiä. Ennemmin tai myöhemmin. 

Vaikka tämä blogi ja muiden sosiaaliset medioiden ylläpito saa mulle välillä kunnon stressin aikaiseksi, niin uskon sen olevan ihan normaalia. Stressi ei kuitenkaan ole niin kovaa, että se esimerkiksi haittaisi minun arkipäiväistä elämääni. 

DSC_0393

01

Blogista puhuminen jääköön nyt sikseen ja höpötellään vielä vähän kuulumisista. Mutta mitäpä muuta mulle kuuluu? Oikeastaan tällä hetkellä kaikki on hyvin. Viime viikko mulla oli tuossa vähän vaikea, mutta nyt kaikki on taas hyvin.

Odotan kovasti syyslomaa jotta pääsen mummolle koko viikoksi vähän miettimään ajatuksia, ja no ennenkaikkea - pääsen hetkeksi pois täältä betonihelvetistä. 

Odotan innolla myös H & M tilaustani. Tilasin maanantaina aivan ihania syksyisiä vaatteita ja nyt sitten odotellaan. Itseasiassa vaattet oli lähteneet jo torstaina kuljetukseen muttei paketti ole rekisteröitynyt vielä. En malta odottaa, että pääsen esittelemään vaatteet teille. 

Haluan vielä nopeasti kertoa mitä tämän viikonlopun aikana aijoin tehdä. Mun täytyisi kuvata neljään eri postaukseen kuvat, pitää ottaa kahdet asukuvta, siivota sekä kirjoittaa neljä kyllä NELJÄ esseetä. Joten tälle viikonlopulle on aika paljon tekemistä. Yritän sunnuntaina kertoa tarkemmin mitä tuli viikonlopun aikana tehtyä. 

Nyt kuitenkin ajattelin laittaa villasukat jalkaan ja siirtyä katsomaan leffaa! <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti