perjantai 9. syyskuuta 2016

HIUSTEN VÄRI VAIHTUI

12

13

11

Ihanaa perjantai-iltaa! Viime asukuvissa mulla oli siniset hiukset, mutta nyt mulla on mustaruskeasinivihreät. Hahha. Tosiaan olen siis pitkään miettinyt jos värjäisin hiukseni takaisin ruskeaksi. No, astelin viikko sitten perjantaina kauppaan ostamaan musta ruskean hiusvärin ja no tulos on mitä on. Kyllä tällä tukalla voi elää eikä tää ole niin kauhean näköinen, mutta tietyssä valossa näkyy kyllä jos minkälaista väriä. 

Mitäpä muuten kuuluu? Alkuviikko mulla meni päiväkodissa tetissä ja loppuviikko koulussa opiskellen. Olen muuten nyt ajatellut vähän pidemälle tulevaisuuden suunnitelmiani ja mun on oikeasta pakko alkaa panostamaan, jos haluan toteuttaa niitä haaveita. 

Nyt kuitenkin alan suunnitelemaan huomisia juttuja, koska huomenna kuvataan koko päivä sekä tehdään myös töitä. Eikä myöskään unohdeta yhden todella hyvän ystävän näkemistä! 

Pitäkää mukava viikonloppu! 

<3 Jenni 

2 kommenttia: