sunnuntai 4. syyskuuta 2016

MOTIVAATIO NOUSEE

Heippa! Mulla oli tuossa elokuun alkupuolella ja oikestaan heinäkuun lopulla motivaatiopiikki blogia kohtaan. Mulla oli paljon ideoita ja kaikki oli hyvin. Mun synttäreiden jälkeen multa ei ole ilmestynyt yhtään postausta paitsi muutama päivä sitten tuli kuukauden suosikit postaus, mutta muuten olen ollut täysin hiljaa kaikkialla. En edes tiedä mistä se johtuu ja olen siitä tosi vihainen itselleni, koska haluan kirjoittaa teille - sekä itselleni. Haluan kehittyä tässä ja saada jotain näkyvää aikaiseksi, mutta ei se onnistu jos joka päivä vain sanon, että "kirjoitan postauksen huomenna" ja sama jatkuu ja jatkuu. Mutta se on elämää ja kyllä mä tästä selviän. Olen tämän "tauon" aikana miettinyt paljon tämän blogin seuraavia askelia sekä muutenkin miettinyt tavotteina ja saanut niistä kiinni sekä tiedän mitä pitää jatkossa tehdä. Olen mm. miettinyt pidänkö blogin lifestyle- blogina vai siirrynkö kokonaan valokuvaus- blogiin, mutta edelleen olen sitä mieltä, että haluan jakaa asioita teille ja lifestyle- blogi on siihen paras vaihtoehto. Pahoittelen tässä vaiheessa, että kerron näistä samoista asioista monissa eri postauksissa, mutta pyrin kertomaan teille asioista jotka mietityttävät sekä vaikuttavat mun elämään kyseisellä hetkellä.

 2

Nyt oon kuitenkin löytänyt "sen oman" jutun ja tiedän miten jatkossa kirjoittaa. Mulla on tietyt asiat mistä kirjoitan ja mistä en. Tässä blogissa ei välttämättä nähdä niitä samoja asioita mitä normaalissa lifestyle blogissa on. Tässä blogissa kuullaan myös niitä surullisia asioita. Pyrin pitämään blogin suht koht iloisena, mutta elämä ei aina ole niin iloista ja mä koen sen niin, että jos mulla on paha olla tai elämässä tapahtuu jotain ei niin iloista niin silloin mä siitä teille myös kerron. Kyllä tulen myös kirjoittamaan teille kuukauden suosikkeja, reseptejä ihan niitä perus asioita. Sanotaanko lyhyesti, että jaan teille kaiken "ei liian henkilökohtaisen" mikä mun elämässä tapahtuu.

3

Mutta ei pidetä tätä postausta liian synkkänä vaan kerrotaan myös jotain positiivistä. Nimittäin mulla on vihdoin ja viimein oma tietokone sekä netti. Nyt voin kirjoittaa teille postauksia, vaikka keskellä yötä. Tää on mahtavaa. Siitä kertookin tämän postauksen otsikko. Tämän tietokoneen ansiosta myös te saatte paljon enemmän sekä useammin postauksia ja mulla on myös motivaatio korkealla. Jälleen kerran paljon ideoita sekä suunnitelmia tulevaa varten. Mulla alkaa myös huomenna maanantaina tetti päiväkodissa, joka kestää 5 viikkoa aina joka maanantai, tiistai sekä keskiviikko. Odotan innolla huomista. Tiedättekö jotenkin tuntuu, että elämä hymyilee taas. Olen saanut selvitettyä asioita. Olen miettinyt paljon asioita. Olen saanut apua ongelmiin sekä antanut muille ihmisille apua. Oikeastaan sen takia mulla on hyvä olo tällä hetkellä. Elämä on tasapainossa ja siitä olen älyttömän kiitollinen. Kuten moni huomasi alussa oli tavallaan negatiivistä asiaa, mutta nyt taas positiivistä. Näin käy, kun on paljon asioita kerrottavana. Toivottavasti se ei ketään haittaa. Nyt taidan kuitenkin siirtyä editoimaan sekä syömään kohta tulevaa pizzaa sekä valmistumaan huomiseen työpäivään sillä mulla on vielä illalla töitä ja pitäisi jaksaa vielä treenata. 

<3 Jenni                          Hyvää sunnuntai-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti