
Nyt oon kuitenkin löytänyt "sen oman" jutun ja tiedän miten jatkossa kirjoittaa. Mulla on tietyt asiat mistä kirjoitan ja mistä en. Tässä blogissa ei välttämättä nähdä niitä samoja asioita mitä normaalissa lifestyle blogissa on. Tässä blogissa kuullaan myös niitä surullisia asioita. Pyrin pitämään blogin suht koht iloisena, mutta elämä ei aina ole niin iloista ja mä koen sen niin, että jos mulla on paha olla tai elämässä tapahtuu jotain ei niin iloista niin silloin mä siitä teille myös kerron. Kyllä tulen myös kirjoittamaan teille kuukauden suosikkeja, reseptejä ihan niitä perus asioita. Sanotaanko lyhyesti, että jaan teille kaiken "ei liian henkilökohtaisen" mikä mun elämässä tapahtuu.

Mutta ei pidetä tätä postausta liian synkkänä vaan kerrotaan myös jotain positiivistä. Nimittäin mulla on vihdoin ja viimein oma tietokone sekä netti. Nyt voin kirjoittaa teille postauksia, vaikka keskellä yötä. Tää on mahtavaa. Siitä kertookin tämän postauksen otsikko. Tämän tietokoneen ansiosta myös te saatte paljon enemmän sekä useammin postauksia ja mulla on myös motivaatio korkealla. Jälleen kerran paljon ideoita sekä suunnitelmia tulevaa varten. Mulla alkaa myös huomenna maanantaina tetti päiväkodissa, joka kestää 5 viikkoa aina joka maanantai, tiistai sekä keskiviikko. Odotan innolla huomista. Tiedättekö jotenkin tuntuu, että elämä hymyilee taas. Olen saanut selvitettyä asioita. Olen miettinyt paljon asioita. Olen saanut apua ongelmiin sekä antanut muille ihmisille apua. Oikeastaan sen takia mulla on hyvä olo tällä hetkellä. Elämä on tasapainossa ja siitä olen älyttömän kiitollinen. Kuten moni huomasi alussa oli tavallaan negatiivistä asiaa, mutta nyt taas positiivistä. Näin käy, kun on paljon asioita kerrottavana. Toivottavasti se ei ketään haittaa. Nyt taidan kuitenkin siirtyä editoimaan sekä syömään kohta tulevaa pizzaa sekä valmistumaan huomiseen työpäivään sillä mulla on vielä illalla töitä ja pitäisi jaksaa vielä treenata.
<3 Jenni Hyvää sunnuntai-iltaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti