tiistai 9. elokuuta 2016

PÄIVÄ MUN KANSSA

07.04 Avasin silmät, katsoin hetken vieressä nukkuvaa poikaystävää ja sen jälkeen otin puhelimen ja totesin, että "Hyvää synttäriä minä". Selasin ihan pari minuuttia puhelinta kunnes laitoin sen pois ja makoilin sängyssä vielä hetken.

07.15 Aivan pakko päästä suihkuun, hiukset ovat likaiset ja olo on muutenkin todella epäpuhdas :D

08.00 Hups, menikö mulla oikeasti 45 minuuttia suihkussa? Nyt äkkiä vaatteet päälle ja takasin peiton alle nukkumaan. 

08.24 Puhelimen selaus jatkuu. 

08.40 Poikaystäväni vihdoin herää ja antaa minulle halin. Ajateltiin makoilla vielä pieni hetki.

10.00 Hetki ja hetki. Vihdoin päästiin alas syömään - tai no tehtiin nuudelia.

10.10 Avasin tietokoneen sillä ajattelin saada tämän postauksen teille vielä tänään joten kirjoittelen tätä jo valmiiksi. 

01

10.30 Tyhjensin tiskikoneen sekä laitoin likaset tiskit koneeseen. Sen jälkeen laitoin pyykit koneeseen ja pyykkikoneen pyörimään. Rakastan huuhteluaineemme tuoksua yli kaiken.

10.43 Tämän päivän kotityöt vihdoin valmiit. 

10.45 Meikkiä naamaan!

10.56 Nyt on saatu meikattua joten eiköhän jatketa sängyssä makaamista ;) 

11-13 Koko tämä aika maattiin vain sängyssä. 

13.05 Päätettiin lähteä käymään hesessä syömässä. 

13.35 Vihdoin saatiin syötyä. Otettiin minikana ateria sekä nugettiateria.

DSC_0026

13.53 Saavuttiin vihdoin poikaystävälle kuuntelemaan musiikkia. 

15.58 Rupesin suunnitelemaan Kumman kaa - videota.

16.06 Poikaystäväni serkku tuli viettämään aikaa kanssamme. 

16.15 Sain suunniteltua Kumman kaa videon. Nyt parvekkeelle nauttimaan viimeisestä lomaviikosta.

03

16.47 Ja taas ulos! 

17-19.17 Tämä koko aika oltiin ulkona. Käytiin hakemassa poikaystävän serkulle ruokaa sen jälkeen lähdettiin hengailemaan koulun pihalle. Juteltiin vähän kaikenlaisista asioista. 

19.20 Tyhjensin taas vaihteeksi tiskikoneen sekä laitoin likaset astiat koneeseen.

19.26 Tulin yläkertaan, laitoin puhelimen lataukseen ja nyt katsomaan YouTube videoita.

04

20.04 Nyt on katsottu tarpeeksi YouTube videoita. Nyt tekemään sitä mitä rakastan todella paljon eli blogia!

21.02 Tässä mä istun edelleen kirjoittamassa teille uusia postauksia sekä suunnitelemassa tulevia videoita. Kyllä mä vihdoin olen päättänyt ruveta tekemään videoita. Vielä en osaa sanoa milloin ensimmäinen video tulee mutta se kuitenkin tulee. 

21.57 Vihdoin tämän päivän blogihommat on hoidettu. Nyt hiukan netflixiä ja sen jälkeen kuumaan suihkuun.

22.41 Nyt äkkiä suihkuun!

23.01 Nyt on suihkustakin selvitty. Olen niin väsynyt, että mun on pakko päästä nukkumaan jotta jaksan olla kuvattavana koko päivän. Selaan vielä ihan hetken someja ja sitten nukkumaan.

Mitä tykkäsitte vaihteeksi tämmöisestä postauksesta? Haluaisitteko nähdä seuraavalla kerralla My day videon? <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti