sunnuntai 7. elokuuta 2016

OLENKO AINOA, JOKA...?

Oikein ihanaa sunnuntaita! Moni mua pidempään seurannut tietääkin, että mä rakastan (huomaatteko TAAS kerroin rakastavani jotain) kirjoittaa "Olenko ainoa, joka...? - postauksia ihan älyttömän paljon. Täällä blogissa en ole kertaakaan vielä tätä toteuttanut tai no toteutin, mutta päätin poistaa sen. Toivottavasti teitä ei haittaa, että nyt tulee hieman tälläisiä ns "syvällisempiä" postauksia. 


Olenko ainoa, joka...

Odottaa koulujen alkua ihan älyttömän paljon? Enään 9 päivää ja pääsen koulun penkille. Jes! 

Rakastaa imurin sekä bensan tuoksua? Kuten olen monesti teille kertonut niin voisin imuroida, vaikka koko päivän putkeen. Moni pitää bensan tuoksusta kuten minäkin mutta kai edes joku teistä pitää imurin tuoksusta?

Ahdistuu kauheasti jos huone on sotkuinen, muttei kuitenkaan saa aikaiseksi siivota sitä?

On todella huono juomaan vettä? Olen yrittänyt juoda vettä paljon enemmän, olen kokeillut oikeasti kaikkia keinoja, mutta ainoa joka siihen auttaa edes vähän on kiva juomapullo :D Kai joku samaistuu tähän?

Tarvitsee joka ikinen vuosi uuden koulurepun? Kuten tänäkin vuonna on tullut hankittua. 

Tykkää kuvata auringonlaskuja kesällä? Talvella on mukava viettää koulun jälkeen aina muutama tunti kuvailessa, mutta kesällä toisaalta parempi kuvata ulkona, koska akku kestää paremmin eikä valo lopu, kun vasta myöhään illalla. Sen takia vihaan kuvata talvella, koska valo loppuu hetkessä.

06

(pahoittelen epäonnistuneita kuvia tässä postauksessa!!)

Tykkää viettää aamuisin hetken jos toisenkin lukiessa blogeja? Muutenkin musta on todella kiva hoitaa kaikki blogihommat heti aamulla pois sillä muuten kaikki jää illalle joka johtaa siihen, että olen puoli kahdelta yöllä nukkumassa.

Vihaa ihmisiä jotka eivät osaa syödä mässyttämättä? Siis voi ärsytys. Siis sana mässytys saa mut jo raivostumaan. Mitenkäs te, pystyttekö sietämään ihmisiä jotka mässyttävät?

Ei jaksa tehdä mitään uuden vuoden lupauksia tms..? Olen semmoinen ihminen, että jos jotain haluan tehdä sen täytyy lähteä kokonaan musta itsestäni. Eli mun on oikeastaan ihan turha tehdä mitään lupauksia ellen ole itse motivoitunut.

07

Rakastaa villapaidan sekä urheiluhousujen yhdistelmää? Oon vasta lähiaikoina ruvennut käyttämään tätä yhdistelmää, mutta en voi sanoa muutakuin, että kannattaa todella kokeilla!

Vihaa märkien hiuksien harjaamista? Vaikka mä laittaisin suihkussa kymmenen litraa hoitoainetta ja annan vaikuttaa niin silti hiuksia on turha koittaakkaan saada auki. Yleensä harjaan hiukset vain päältä sekä laitan jakauksen kuntoon ja vasta aamulla harjaan hiukset kunnolla jos jaksan.

Odottaa iltaa ja sitä, että pääsee pitkään kuumaan suihkuun? Päivän paras asia on päästä kuumaan suihkuun jonka jälkeen nukkumaan. 

05

Hitsi mä odotan jo, että pääsen toteuttamaan uuden samanlaisen postauksen... Pahoitteluni hieman hassuista kuvista, jotenkin olin näissä kuvissa oma itseni ja samalla en kuitenkaan ollut oma itseni. Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille, palataan taas! <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti