lauantai 6. elokuuta 2016

ELÄMÄNI AAKKOSET

Aurinko - Ilman aurinkoa ei kyllä ole minuakaan. Aurinkohan tuottaa d-vitamiinia joten kesällä ei ole sen kanssa mitään ongelmaa, mutta talvella on todella tärkeä muistaa nauttia d-vitamiinia. 

Banaani - Jokaisessa postauksessa sanon vähintään kerran rakastavani jotain asiaa ja niin tulen myös tänäänkin sanomaan. Nimittäin mä rakastan ihan älyttömästi banaania. Vaikka olen lievästi allerginen banaanille niin syön sitä siltä. 

Chihuahua - Voih, nämä otukset ovat älyttömän suloisia, vaikka pitävät jäätävää ääntä. 

D-vitamiini - Kuten jo aikasemmin sanoin niin d-vitamiinin saanti on todella tärkeää. Tai ainakin mulle se on todella tärkeää, koska muuten olen väsynyt sekä todella uupunut.

Elokuvat - Rakastan katsoa elokuvia etenkin sateisina päivänä. Hahha oikeastaan aina. Kuka muu tykkää katsoa elokuvia tai pitää elokuvamaratooneja?

Farkut - Rakastan myös tätä asiaa. Mun on kyllä kauhean vaikea löytää oikean kokoisia, värisiä sekä oikein istuvia farkkuja. Olen tasan kerran semmoiset löytänyt (tai no oikeastaan sain) ja nekin ovat menossa kohta rikki.

Google - Siis mä en voi olla ainoa joka googlettaa kaiken? Googletan oikeasti melkein kaiken. Enhän ole ainoa?

Haisuli - Kyllä mulla on ikää 15 vuotta ja mä katson silti muumeja. Eniten tulee muumeja katsottua silloin, kun olen kipeänä, mutta kyllä niitä tulee muutenkin katsottua ja Haisuli on lempihahmo!

Imurointi - Rakastan. Rakastan. Rakastan. Imuroin yleensä joka toinen päivä sillä rakastan yli kaiken imurin tuoksua. Tämä on yksi mun oudoimmista tavoista. Josta tulikin mieleen, kiinnostaisiko teitä toinen osa fatkat tiskiin postauksesta tai, vaikka postausta mun oudoista tavoista, koska niitä mulla on. 

65

Juokseminen - Mun tapa rentoutua, nauttia elämästä sekä purkaa pahaa oloa.

Kahvi - Oon saanut maistella kahvia ihan pienestä lähtien ja viimeisen vuoden aikana on tullut juotua kahvia päivittäin. Nykyään nautin kahvia joka aamu.

Laiskuus - Siiiiiiiis. Mä olen älyttömän laiska ihminen. Nykyään olen kuitenkin jo vähän aktivisoitunut. Onneksi, koska muuten elämästäni ei tulisi yhtään mitään.

Mummo - Mun elämän tärkein henkilö. Niin paljon olen häneltä oppinut ja niin paljon tulen häneltä vielä oppimaan.

Netflix - Niin monta päivää on tänäkin kesänä tullut vietettyä netflixin parissa. Se on älyttömän mukavaa, mutta olisin kuitenkin voinut tehdä myös jotain muuta kuin maata sängyssä. 

Orange Is The New Black - En malttaisi millään odottaa tästä sarjasta viidennettä kautta. Joku mulle tästä joskus kertoi ja päädyin katsomaan muutaman jakson - ja hyvä niin, koska tämä on Supernaturalin jälkeen paras sarja ikinä.

Perjantai - Vaikkei koulut ole vielä alkaneetkaan odotan jo nyt innolla kouluviikon perjantaita. Se on aivan mahtava tunne, kun on ahertanut koko viikon kunnolla ja perjantaina saa viettää ansaitun vapaaviikonlopun. 

68

Quote - Näitä tulee selattua monta kertaa päivässä. Muistan ikuisesti, kun selailin koko päivän quoteja ja puhelimeni oli sen jälkeen täynnä niitä.

Ranskalaiset - Om nom! Vaikuttaapa varmaan kauheen luotettavalta, kun olen eilen kirjoitellut teille treenaamisesta ja tänään kirjoitan teille siitä kuinka mun tekee älyttömästi mieli ranskalaisia. Mäkin ranskalaiset on muuten parhaita ;)

Sosiaalinen media - Mun pitäisi vähentää reilusti somen käyttöä, mutta suurin osa mun päivästä menee kuvien editoinissa, sähköpostien vastailussa sekä muussa joka liittyy blogiin sekä valokuvaamiseen.

Tatuoinnit - OIIIIJJJ!! Mulla on niiin kova tatuointikuume etten tiedä mitä sanoa. Voin taata, että kun mä olen täyttänyt 18 vuotta niin mulle ilmestuu vasempaan käteen jotain niin suurta - ja kallista.

Uiminen - Kehtaanko enään sanoa rakastavani tätäkin asiaa. No sanonpa kuitenkin. Tänä kesänä on tullut uitua kauhean vähän, mutta viime vuonnakin mä uin lähes joka päivä. Harmittaa.

Valokuvaus - On keino johon puran pahan olon sekä hyvän olon. Valokuvaus on asia jota rakastan todella paljon. Voin kuvata monta päivää putkeen kyllästymättä. Voisin kuvata vaikka heti.

Whatsapp - Sovellus jota käytän oikeasti päivittäin enkä voisi kuvitella elämää ilman kyseistä sovellusta.

Xylitol - Tarpeellinen asia. Hengityksen saa nopeasti raikastettua sekä hampaat pysyy kunnossa! Muistathan sinäkin syödä purkkaa? 

67

Ystävät - Ilman heitä en tekisi mitään kuten olen teille jo aikasemminkin kertonut.

Äiti - Hänkin on todella tärkeä minulle. Tekee hyviä vohveleita ;)

Ötökät - HYIIIIII!! Kuitenkin kuuluu mun elämään tällä hetkellä sillä on kesä. Mutta jos joku ei ymmärtyänyt niin en tykkää ötököistä! HYI.

Multa jäi tarkoituksella muutama kirjain välistä sillä en millään keksinyt mitään niihin. Mutta täytyy sanoa, että tätä postausta oli kiva tehdä. Toivottavasti jaksoitte lukea loppuun. Nyt kuitenkin menen saunaan ja vietän lopun illan netflixin parissa. <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti