torstai 4. elokuuta 2016

MÄ OLEN YLPEÄ ITSESTÄNI

66

Hei, ja oikein ihanaa torstaita kaikille! Tätä tunnetta on todella vaikea kuvailla. Kyse on oikeasti todella pienestä asiasta, mutta se saa mut todella iloiseksi. Kyse on mun elämäni parhaimmista rippikuvista jotka kävin sunnuntaina kuvaamassa. Mä en ole varmaan koskaan ollut näin ylpeä itsestäni. Muutenkin olen saanut tehtyä viimeisen kahden viikon aikana todella paljon asioita. Olen laittanut monta työhakemusta sisään ja mulla on tänään  työhaastattelu, hitsi että jännittää! 

35

Ja siitä päästäänkin sitten koulujen alkuun. Mä odotan joka vuosi koulujen alkua. Mulla alkaa peruskoulun viimeinen luokka eli yhdeksäs luokka, jonka olen ajatellut suorittaa kunnialla loppuun. Juuri viikonloppuna ostin uusia koulutarvikkeita sekä uuden repun. Itselläni nousee motivaatio aina, kun saan uusia koulutavaroita. Miten te nostatte motivaatiota?

36

Lisäksi mä täytän tiistaina 15 vuotta. En vielä tiedä miten aijon juhlistaa synttäreitäni, mutta jotain ajattelin kyllä keksiä. Todellisuus voi kuitenkin olla se, että makaan sängyssä peiton alla sekä katson netflixiä. Hahha. Haluaisin kirjoittaa paljon pidempiä postauksia, mutta tällä kertaa halusin kertoa teille lähinnä kuinka ylpeä olen itsestäni sekä tämänpäiväisestä työhaastattelusta.
                                                    <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti