maanantai 7. marraskuuta 2016

UUSI VIIKKO

Ihanaa maanantaita kaikille!  ♥ Tämä viikko on startannut kylmissä olosuhteista, mutta silti todella hyvin. Mulla alkoi tänään taas 5 viikon työharjoittelu ala-asteella, ja pääsin joukkoon todella hyvin mukaan. Lisäksi vihdoin ja viimein talvikengät lähtivät tilaukseen ja kaiken lisäksi äiti laittoi viestin kesken päivän voittaneensa liput Jokereiden huomiseen peliin. Aivan mahtavaa! Ei voisi paremmin alkaa tämä viikko. Toivottavasti jatkuu samanlaisena. 

2

Olen pitänyt tässä hieman `blogitaukoa`, en ajatellut pitäväni, mutta niin vain kävi ja toisaalta oikeastaan todella hyvä, nimittäin tässä viimeisen kuukauden aikana on tapahtunut paljon asioista. Niin positiivisiä ja negatiivisiä. Vaikka ei ole tullut kirjoitettua postauksia niin oon silti suunnittellut paljon postauksia jouluksi sekä muuta mukavaa. Jotenkin tuntuu, että sanon noin joka postauksessa enkä koskaan saa aikaiseksi, mutta nyt mun on pakko saada jotain aikaiseksi. 

01

4

Mulla on ollut myös töitä todella paljon viime aikoina. Moni on ihmetellyt miksi tämän ikäisellä kuin minä olen on kolme työpaikkaa ja miten jaksan koulun ohella. Ja tosiaan välillä väsyttää ja tuntuu, että ei jaksa, mutta aina olen kuitenkin työni hoitanut. Ja mulla on nyt jäämässä yksi työ pois. Voisin teille kirjoitella postausta tästä erikseen. Nyt kuitenkin on aika jättää kone rauhaan ja siirtyä töiden pariin ohjaamaan lapsia. Töiden jälkeen avaankin koneen ja rupean editointi hommien pariin. Nyt kuitenkin ihanaa uutta ja hyvää viikkoa kaikille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti