torstai 10. marraskuuta 2016

JOULUFIILIKSIÄ

Olen tapellut nyt kaksi ja puoli tuntia tietokoneiden sekä editoinnin kanssa. Tuntuu, ettei mikään suju. Vitsit, että mä vihaan tälläisiä päiviä ja ylipäätään sitä ettei mikään toimi. Olisi ollut edes pelkkä tietokone mikä ei toimi, mutta ei vaan kaikki päättää olla toimimatta. Noh, pitkän tappelun jälkeen olen vihdoin saanut kuvat editoitua ja tietokoneen ääressä. Mitäköhän muita ongelmia vielä tämän päivän aikana tulee?

2

Tarkoitukseni oli kuitenkin kertoa teille vähän joulufiiliksiä. Ehkä vähän aikaista joo, mutta ei se haittaa. Oon muutenkin törmännyt blogeissa jo näihin postauksiin. Iih, mä rakastan joulua - ylipäätään talvea ihan älyttömästi. Pakkasista huolimatta. Musta on oikeastaan kiva käydä pienellä kävelyllä pienessä pakkasessa, vaatetta vaan päälle. 

1

Olen miettinyt kaikille läheisille jo lahjatkin valmiiksi. Oon tänä vuonna ajoissa liikenteessä, koska viime vuonna ostin lahjat paria viikkoa ennen jouluaattoa.. Muutaman lahjan kohdalla mulla on vielä pieni epäilys, mutta eiköhän tää tästä. 

4

Viime vuonna kirjoittelin muutaman osan joulukalenteriin jota ei koskaan tullutkaan. Odotukset olivat kovat, mutta toteutus kuitenkin jäi vähän pieneksi. Hah. Tämänkin asian kanssa olen aikaisin liikkeellä ja oon kirjoitellut monia postauksia valmiiksi. Toivottavasti tänä vuonna päätyy tänne. Jos teillä on ideoita luukkuihin niin kertokaa ihmeessä! 

Parasta joulussa on ehdottomasti yhdessäolo. Oon melkein jokaisen vuoden ollut mummolassa, mutta viime vuonna olin kotona ja niin myös tänäkin vuonna sillä oon oikeastaan koko lomaviikon töissä. 

Joululista on ollut kuuntelussa muutaman kerran, vielä pitäisi päästä leipomaan pipareita ja joulutorttuja. Glögiä oon juonut jo monta litraa ja tälläkin hetkellä mulla on iso kuppi vieressä. 

Oon muuten huomannut kaikkien `asukuvieni` olevan aika samanlaisia, mutta tähän on tulossa muutos pian. Tänään selasin vanhoja kuvia ja oikeastaan järkytyin. Mutta tässä nyt ihan pikkuriikkisia fiiliksiä! Nyt kuitenkin on aika laittaa kone kiinni ja valmistautua huomiseen viikon viimeiseen koulupäivään. Viikonlopusta on tulossa mahtava. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti