
Tässä on muutamina päivinä ollut ihanan keväinen ilma. Huomaan todella kuinka aurinko vaikuttaa henkiseen hyvinvointiini. Hah, musta tuntuu, että lähes jokaisella se vaikuttaa edes jotenkin. Kuten myös ruoka vaikuttaa todella paljon henkiseen hyvinvointiin.

Mulla oli rippileiri tossa viime viikolla jonne lähdettiin launtaina (viikko sitten) ja tultiin viikko sitten keskiviikkona pois. Mun oli tarkoitus kuvata leiriltä teille koostevideo, mutta sain tasan kaksi pätkää kuvattua ja nekin samana päivänä EIKÄ NE OLLEET EDES LEIRILTÄ VAAN MEILTÄ KOTOA. Leiristä en juurikaan pitänyt. Jätin sormen oven väliin heti launtaina ja olin koko leirin ajan kipeänä enkä pystynyt osallistumaan kaikille oppitunneille. Tosin en tiedä haittaako se niin kauheasti, mutta kuitenkin. Enään on kaksi ulkoläksyä suorittamatta. Rippileiristä puheen ollen mun rippimekko on saapunut enkä malta odottaa että pääsen näyttämään sen teille.
Hehkutan teille tässä postauksessa nyt maailman pienimmistä asioista, mutta nää on asioita jotka saa mut jaksamaan. Meillä loppui historia tossa viime jaksossa ja sain siitä todistukseen seiskan ja olen oikeasti ylpeä itsestäni, sillä luulin etten saisi edes kutosta, mutta sieltä se seiska tuli.
Tässä on myös viimeaikoina tapahtunut "isoja" asioita sillä mulla on nykyään oma facebook sivu, mutta se ei liity mitenkään tähän blogiin vaan TÄÄLTÄ mut voi tilata kuvaamaan perhepotretteja. Oikeastaan kuvaan kaikkia muita kuvia paitsi hääkuvia. Ja kuvat tulee käsiteltyinä muistitikulla asiakkaalle. Mulle on jo muutama keikka sovittukkin.
Jospa mä vihdoin aktiivisoituisin blogin kanssa ja jaksaisin pitää myös itseni hengissä niin kaikki olisi hyvin. Tältä erää postaus loppuu tähän ja mä rupean suunnittelemaan uutta ulkoasua! Ps. Liukastuin tänään koulussa ja nilkkani nyrjähti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti