sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Faktat tiskiin // part 1

minä 3


1. Aloitetaan niinkin perus faktalla kuin nimi. Nimeni on siis Jenni ja olen 2001 luvulla syntynyt kanta-hämeessä asuva tyttö. Jos tarkempaa paikkakuntaa haluaa tietää niin Riihimäki. 

2. Rakastan kirjoittamista, valokuvausta sekä urheilua. Harrastan kaikkia viikoittain. Kirjota päivittäin jos en tänne niin kirjoitan jotenkin muuten. Kamera mulla on  koko ajan mukana. Urheilu erityisesti kunnon salitreeni on se jolla saan mieleni pysymään tasaisena tasaavan lääkeen kanssa. Olen todella ylpeä siitä, että myös tuloksia alkaa pikku hiljaa näkymään. 

3. Tällä hetkellä mulla on menossa rippikouluvuosi. Näin muutamalla tapaamisella käytyäni voin sanoa, että odotan innolla mitä intensiivileiri helmikuussa tuo tullessaan. Ainoa huono puoli on, että leiri menee hiihtoloman päälle (tosin itsehän olen leirini valinnut).

4. Näin keväällä mulla on kauheat paineet pääsenkö luokalta, jonka takia mun kunto saattaa romahtaa nollaan niinkuin joka vuosi on käynyt. Rupean nyt jo olemaan fyysisesti että henkisesti väsynyt. Kyllä mä vielä hetken jaksan painaa täysillä, mutta varma on se, että kunto romahtaa. 

5. Olen kirjoittanut erillaisia blogeja monta vuotta. Jokaisella kerralla ajattelen vain että " tästä alkaa uusi aktiivinen ylläpitö ", vaikka niin ei ole ikinä käynyt. Siinä suhteessa olen todella pettynyt itseeni. Ehkä tämä blogi pysyy ;)

minä 4


6. Mun on todella vaikea itseni "kuuluksi". Musta on jotenkin myös todella vaikea pukea ajatukset sanoiksi. On todella vaikea kertoa ajatukset niin, että myös muut ymmärtäisivät ne. 

7. Teen pienistä ongelmista suuria ongelmia. Jotenkin mulla on vaan joku tarve tehdä ongelmista sekä asioista suurempia kuin ne oikeasti ovat. 

8. Meillä on superlutuinen koira. Mörkö tuli meille ehkä kolme kuukautta sitten ja on kotiutunut todella hyvin. Mörkö on rodultaan pomerian. Voisin tehdä Mörköstä kokonaan erillisen postauksen sillä sitä on pyydetty paljon. Postaus vai video? ;)

9. Maailman paras ruoka on mummon kalakeitto. Se on ruoka mistä en luopuisi ikinä. 

10. Oon pitkään kuunnellut vaan tiettyä musiikkia, mutta sanotaanko, että puolen vuoden sisään oon alkanut kuuntelemaan sekalaista musiikkia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti