perjantai 27. marraskuuta 2015

Miellyttävimmät asut


Hei ja ihanaa launtai aamua! Vihdoin julkaisen ensimmäisen toivepostauksen. Tämän postauksen tekemiseen meni reippaasti yli 5 tuntia aikaa sekä ainakin kymmenen tuhatta teekuppia. Ainakin olen tyytyväinen siihen, kuinka nopeasti opin tekemään kollaaseja sekä miten niitä tänne liitetään. Mainitsen vielä täälläkin, että meillä vihdoin loppuu koeviikko, mutta kuten eilen kerroin olen ollut reipaasti yli kaksi viikkoa kipeänä... Kokeitakin on todella mukavasti rästissä. Noh, mennään postaukseen. 


Unelmien vaatteet

1. Voi kyllä!! Tämä asu on niin mun mieleeni. Tahdon, tahdon, tahdon. Yritin etsiä mahdollisimman simppeliä asukokonaisuutta talvelle. Farkut eivät ehkä juuri ole sopivimmat kyseiseen vuoden aikaan nähden. 

Pikkujoulut

2. Ehkä ihanin pikkujouluasu mitä voi olla. Nuo korkokengät sekä tuo rannekoru upposi heti silmääni. Mutta tuo mekko on oikeasti ihanin mitä olen nähnyt. 


Pikkujoulut 2

3. Toinen ehdoton pikkujouluasu tulee tässä! Tuo toppi ja tuo hame sopii mainiosti yhteen. Kello on mukava yksityiskohta ja minä tunnetusti tykkään erottua joukosta niin kengillä varmasti saa huomiota. Tykkään.


teinit

4. Mulle tulee tästä todella mieleen ihan perus nuori. Mutta tuo vasemalla puolella oleva asu ihastuttaa mut todella paljon. Oikealla oleva asu on taas ihan basic asu.


kotiasu

5. Nyt muuten rakastuin täysin. Tää olisi vain niin täydellinen kotiasu. 

                                                                                                                                                                   

Mitä piditte tämmöisestä postauksesta? Kerrothan ihmeessä mikä oli mielestäsi paras asu? ;) Hih, mielestäni 3 ja 5 ovat parhaimpia. Tätä postausta oli todella mukava toteuttaa, jatkossa siis varmasti teen uuden! Tsau. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti