maanantai 30. marraskuuta 2015

Marraskuun suosikit


Heips! 

Ihan ensimmäiseksi pahoittelen, etten ole postannut teille about kuukauteen. Ei, en aijo laittaa koeviikkoa tai mitään muutakaan "erikoista" tähän syyksi. Ensimmäiseksi mua ei kiinnostanut oikeastaan postata teille mitään, tai kyllä mä yritin, mutta ei siitä tullut mitään. 

Mun oli todella tarkoitus oikeasti tehdä joulukalenteri, mutta ei siitäkään tullut mitään. Se ei yhtään tuntunut mun jutulta. Se ei vaan ollut mun juttu. Mielummin postaan teille sitten joka päivä, mutta kuitenkin joulukalenteri jää vielä tänä vuonna tulematta. 

Katsotaan jos tekstin tuottamisesta tulee oma homma.

Tänään luvassa kuitenkin on Marraskuun suosikit! 

kksuosikit

Ensimmäisenä suosikkina mulla on Liptonin vanilla caramel  tee, joka on kieltämättä parhaimpia mitä olen ikinä maistanut. Jos olet teen ystävä niin suosittelen ehdottomasti maistamaan, kuhan lisää vain sokeria niin sillä hyvä  ♥ 

Toinen ehdoton suosikki on ollut Pandan valkosuklaa. Eikö tuo suklaa ennen ollut paljon yksinkertaisemmassa pakkauksessa? Joka tapauksessa se oli paljon paremman makuista silloin. Mutta tämä on silti parhain valkosuklaa mitä tiedän. 

kksuosikit 2

Olen taas alkanut pitää huolta ihostani. Olen löytänyt paljon uusia tuotteita, mutta ehdottomasti nämä kaksi ovat nyt mun suosikit.

 Mulla on pitkään ollut aikeena ostaa tuo kuorinta-aine ja vihdoin sain sen hommattua, vaikka siinä meni reippaasti yli vuosi. Hintaa tuolla kuorinta-aineella oli viitisen euroa ja risat päälle. Suosittelen ehdottomasti! Hintansa väärti. 

Ennen pesin meikit pelkästään kasvojen pesuaineella, mutta silti pesun jälkeen ripsiväriä jää naamaan. Näillä Sencen softening wipes meikinpuhditus liinoilla tämäkin ongelma on ratkaistu. Joskus en jaksa vain käydä suihkussa niin näillä saa meikit nopeasti pois. Suosittelen kyllä ehdottomasti. Itse ostin kaksi pakettia Tokmannilta hintaan 2€. 

kksuosikit3

Lisää kosmetiikkaa! 

Mulla oli kesällä jo tuota Pepsodentin white now hammastahnaa, ja täytyy tästäkin tuotteesta sanoa, että rakastan. Hammastahna tosiaan ensimmäisellä kerralla valkaisee hampaita sekä pidemmällä käytöllä olen huomannut sen oikeasti valkaisevan hampaita. Ehkä hieman arvokas hammastahnaksi, mutta se toimii joten miksipä ei.

Oi voi en rakasta 007 hajuveden lisäksi mitään niin paljoa kuin tätä Victoria´s Secretin Mango Temptation hajuvettä. Vai onko tuo itseasiassa body misti? Joskus vannoin itselleni etten ikinä osta mitään vs tuotetta. Hih, mutta nyt omista iloisena tämän. Tosin olen hiukan ruvennut kyllästymään tähän sillä olen käyttänyt tätä koko ajan. Rakastan 

DSC_0073

Sitten siirrytäänkin asusteisiin. Ostin tuon rusettipipon about vuosi sitten H&M. Oli kauhea heräteostos. Nappasin sen vain mukaan, käyttämättä kertaakaan. Pakkasten tultua ei enään huppu riittänyt vaan oli pakko vetästä pipo päähän. Siitä lähtien ollut ahkerasti käytössä.

                                                                                                                                      

Alan taas aktivisoitumaan tämän blogin kanssa selkeästi. Tsau. 


                                                                                                                  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti