lauantai 16. heinäkuuta 2016

ASIAT JOTKA VAIKUTTAVAT MUN HYVINVOINTIINI...

Olen pitkään miettinyt jos tekisin postauksen mun hyvinvointiini liittyen. Luulin, että tämä postaus olisi helppo tehdä, mutta rupesin miettimään asioita mitkä vaikuttavat mun hyvinvointiini - eikä se ollutkaan niin helppoa.

05

Nämä asiat vaikuttavat mun hyvinvointiini...

Liikunta - Tunnin lenkki ulkona piristää kummasti mieltä. Puhumattakaan salitreenistä. Salilla treenaaminen on yksi maailman parhaimmista asioista. Oli huono päivä tai ei niin kunnon salitreenin jälkeen mieliala on korkeuksissa. Paitsi jos on ollut erittäin huono treeni.

Valokuvaus - Tämä on asia mitä rakastan enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Valokuvaus on harrastus, joka on vienyt mun sydämmen täysin. Voin viettää valokuvauksen sekä editoinin parissa monta tuntia. Kyllästymättä.

Poikaystävä - Tai ylipäätään ystävät sekä kaverit. Ilman niitä mä olisin todella rikki. Mulla on vain muutama ystävä kelle voin kertoa ihan kaiken 110% varmuudella. 

02

Lukeminen - Mulla on paljon kausia jolloin en lue ja sitten on taas paljon kausia jolloin luen. Joka kerta, kun olen itseni saanut kirjastoon asti ja päässyt sieltä hyvän kirjan kanssa pois vannon, että rupean lukemaan aktiivisesti. Totuus on kuitenkin toinen. Silti rakastan lukea todella paljon. Huomaan myös itse olevani paljon virkeämpi silloin, kun mulla on lukemiskausi menossa. 

Värittäminen - Mulla kuluu valokuvauksen sekä editoinin seassa monia tunteja aikaa myös värittämiseen. Aikuisten värityskirjat herättivät huomioni jo viime kesänä, mutta vasta rippijuhlieni jälkeen päätin vihdoin ostaa sellaisen. 

Musiikin kuuntelu - Kuuntelen musiikkia lähes aina. Kotona kun olen yksin, koulumatkalla, aamulla, kaverereiden kanssa, kaupassa, urheillessa, kokeisiin lukiessa sekä siivotessa. Eli kuuntelen musiikkia melkein joka paikassa. 

Puhtaus - Mun huone on tosi usein sotkuinen ja muutenkin meidän asunto on tosi sekainen aina. Se saa mieltä todella paljon alemmas. On paljon kivempi olla siistissä - puhtaan tuoksuisessa kuin sotkuisessa, tunkkaisessa sekä epäsiistissa asunnossa. Itse tykkään todella paljon, kun esimerkiksi wc tuoksuu pesuaineelta ja muutenkin kun puhtaus tuoksuu :D

Yksinolo - Vaikka mä rakastan olla kavereiden kanssa, rakastan olla myös yksin. Joskus on oikeasti vain hyvä olla yksin ja miettiä asioita. Suosittelen. 

Tässä on kuitenkin vain pintaraapaisu niistä asioista jotka mun hyvinvointiini vaikuttaa. <3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti