torstai 19. toukokuuta 2016

18 X JATKA LAUSETTA

En ymmärrä... miksi kaikki kouluhommat etenkin kokeet kasaantuvat ihan toukokuun loppuun aina. Ärsyttää niin suunnattomasti oikeasti. Tuntuu ettei jää mihinkään muuhun aikaan kuin kouluhommiin ja nyt varsinkin, kun on rippijuhlatkin.

Seuraavaksi ajattelin... siivota launtain juhlia varten yläkerran kuntoon ja sen jälkeen taidan laskea matikkaa ja lukea biologiaa.

Viime aikoina... olen ollut todella ahdistunut, mutta samalla olen ollut tosi iloinen.

3

En osaa päättää... ajanko mopokortin vai en. Mieleni tekisi, mutta joutuisin maksamaan kortista 250 euroa itse, enkä tiedä mistä niin paljon saisin rahaa. Kallista puuhaa, säästäisi siinä todella paljon rahaa jos jättäisin sen ajamatta.

Muistan ikuisesti... kun pyörryin koulussa ja minut vietiin ambulanssilla sairaalaan.

Päivän paras juttu... tulee olemaan puhdas koti. Alakerta on aikalailla jo siisti, yläkerrassa tarvitsee enään vain pyyhkiä ovet ja pölyt. 

Noloa myöntää, mutta... minulla on todella ällöttäviä tapoja joista yritän päästä eroon ja aikalailla olen saanut nämä ällöttävät tavat pois.

Viikko sitten... olin koulussa, itkin koko päivän. Koulupäivän jälkeen tulin kotiin itkemään ja katsoin koko loppupäivän leffoja.

Kaikista pahinta on... , kun näkee että jotain sattuu todella pahasti. Vaikka pystyn itse satuttaa itseäni en vain kestä jos jotain muuta sattuu.

Salainen taitoni on... , että osaan laulaa mielestäni ihan kohtalaisesti.

Jos saisin yhden toiveen, niin se olisi... , että parantuisin kokonaan eikä minulle tulisi enään mitään mielenterveysongelmia.

Minulla on pakkomielle... purra aina kynsiä sekä kosketella ja pöyhitellä muiden hiuksia. Olen hieman outo tiedän. 


räyskälä 1

Söin tänään... todella pitkästä aikaa makaroonilaatikkoa. Oli muuten todella hyvää.

Ärsyttävintä on... , kun joku mäsyttää tai pitää jotain muuta ääntä syödessään. Se oikeasti ahistaa ja oksettaa mua. 

Tekisi mieli... hirveästi oreo jäätelöä sekä muumilimua.

Minusta on söpöä... , kun poikaystäväni tuhisee, kun nukkuu.

Hävetti... tai oikeastaan kadutti, kun viimeksi viiltelin. 

Olenko ainoa, jonka mielestä... Suomeen kaivattaisiin enemmän "oman tyylisiä" blogeja. Rakastan lukea tekstejä jotka eivät ole niin samanlaisia. Toivottavasti joku ymmärtäisi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti