lauantai 18. helmikuuta 2017

TERVEISET MUMMOLTA

Vaikka olen ollut reissussa vasta päivän voin kertoa, että kaikki on tähän mennessä sujunut todella hyvin. Toki vaikka mitä voi vielä tapahtua, mutta tällä hetkellä kaikki näyttää hyvältä. Mummolle lähtiessä mulla oli muutama tavoite - syödä, nukkua, rentoutua sekä kuvata ja kaikki ovat tällä hetkellä onnistuneet. Uskon pienen loman tuovan taas erinomaista energiaa kevääseen. Muutamakin päivä pois kotipaikkakunnalta saa mielen kohoaamaan.  

nella

Lisäksi olen saanut uuden objektiivin kameraani. Ja en voi kuvailla kuinka tyytyväinen olen tähän ollut. Lähdettiin tänään testailemaan sitä - enkä todellakaan pettynyt. Kyseessä on siis 18-200mm putki. Mun on todella pitkään ollut tarvetta tälle ja vihdoin se on mulla! Kaiken lisäksi tää on tuonut ihan erillaista motivaatiota kuvaamiseen. Tekisi mieli kuvata kaikkea mahdollista ja se kyllä myös näkyi tämän päivän saldosta ;)

nata

Haluan toivottaa kaikille oikein ihanaa hiihtolomaa! Rentoutukaa, urheilkaa, levätkää ja syökää hyvin. 

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti