lauantai 14. tammikuuta 2017

IN & OUT PART 2

Heissan! Katselin tuossa muutama päivä
 takaperin blogini luetuimpia postauksia ja siellä toisena oli in & out postaus. Postaukseen pääset tästä!. Joten tänään luvassa olisi jatko-osa tälle suositulle postaukselle? Sarjalle? Aloitetaan!
01
in

Olen kerran elämässäni onnistunut tekemään kaksi ranskanlettiä itselleni. Olen rakastanut tätä kampausta niin kauan kuin muistan. Toivon, että jonain päivänä opin vielä tuollaisen tekemään. Pakko vielä mainita, että olisittepa nähneet, kun opettelin tekemään ihan normaalia ranskanlettiä, että minkälaista säätöä se silloin oli. Enkä vieläkään ihan täysin osaa sitä tehdä. Ehkä vielä joskus... Mutta, rakastan tässä kampauksessa sen näyttävyyttä, yksinkertaisuutta ja sitä, että tuosta saa varmasti joka kerta erinäköisen. Kyseessä on siis kaksi ranskalanlettiä.

in 2

Tässä kuvassa on kaksi juttua jotka kuuluvat tällä hetkellä mun suosikkeihin. Jos niin voi edes sanoa. Yksinkertaiset kynnet sekä sormitatuoinnit. Mulla on tällä hetkellä muutama tuttu keillä on todella näyttävät tatuoinnit sormissa. Ja voin vannoa, että kun olen 18 vuotias niin aion jonkun sortin tatuoinnin hankkia. Ja kynsistä sen verran, että oon rakastanut yksinkertaisiin kynsiin. Valkoinen, harmaa, nude tai musta väri ja aikalailla kuvassa näkyvä muoto. Kuulostaa mahtavalta yhdistelmältä. 

in 3

Rakkautta ensisilmäyksellä! En ole oikeastaan koskaan osannut käyttää huulikiiltoja saati sitten huulipunia. Nyt kuitenkin viime vuoden lopussa aloin käyttämään erillaisia huulipunia ja olen yllänäkyviin väreihin rakastunut. En omista itse tällä hetkellä, kuin kahta erisävyistä punaista sekä yhden tumman liilan. Ollaan kuitenkin tässä lähiaikoina lähdössä kunnolla kaupoille joten tarkoituksena olisi etsiä muutama kiva, nude sävy. 

02



out 3

Mmm... Jossain vaiheessa tykkäsin näistä bikineistä, mutta pikkuhiljaa olen alkanut kyllästymään näihin. Tuntuu että nään näitä kaikkialla. En ole ees täysin varma mitä materiaalia tuo on. 

out 4

Nuo vasemmalla puolella olevat kengät ovat musta vielä ihan okei, mutta hyi nuo oikealla puolella olevat. Mulla ei ole mitään perusteluja en vain tykkää tuollaisista :D

out

Yllä oleva kuva ei ihan ole ihan paras esimerkki, mutta ylipäätään paljastavat paidat/topit eivät ole koskaan olleet mun mieleen. Ei mulla ole tähänkään mitään perusteluja! :D

Musta tuntuu että mun perustelut jäi vähiin näiden OUT kohtien kanssa, mutta toisaalta kaikkiin riittänee perusteluksi se etteivät ne ole mun mieleen.

<3 Jenni  

kuvat: we heart it 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti